قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 97

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 97

 

قابل توجه پذیرفته شدگا ن آزمون سراسری سال 1397

 

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم خدمت دانشجویان ورودی­ جدید دانشگاه صنعتی سیرجان، به اطلاع می رساند مراحل ثبت نام دانشگاه به صورت ذیل می­باشد.

مدارک مورد نیاز:

1- عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی(برادران12 قطعه عکس و خواهران 6 قطعه عکس - نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ندارد)

2-کپی از تمام صفحات شناسنامه (دو سری)

3-  کپی کارت ملی  پشت و رو (دو سری)

4- مدارک تحصیلی:

4-1 فارغ التحصیلان نظام قدیم آموزش متوسطه شامل مدارک زیر:

الفاصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله دبیرستان (همراه با دو سری کپی)

ب – گواهی تحصیلی سال ماقبل و دوسال ماقبل دیپلم (همراه با دو سری کپی)

پ – اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم (همراه با دو سری کپی)

4-2 فارغ التحصیلان نظام جدید آموزش متوسطه شامل مدارک زیر:

الف- اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی (همراه با دو سری کپی)  (گواهی موقت دیپلم آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید  به تایید اداره آموزش و پرورش رسیده باشد.)

ب- اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید (همراه با دو سری کپی) (گواهی موقت پیش دانشگاهی آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید  به تایید اداره آموزش و پرورش رسیده باشد.)

پ- اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم (همراه با دو سری کپی)

ت- اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام جدید (همراه با دو سری کپی)

ث- اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (همراه با دو سری کپی)

5- رسید پستی درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی (برای دریافت رسید پستی بایستی به همراه تصویر مدرک پیش­ دانشگاهی به یکی از دفاتر پستی مراجعه ونسبت به درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی ودریافت رسید مربوط اقدام نمایید.)

*   با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی دوره پیش دانشگاهی در دهه سوم شهریورماه، در صورتیکه پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام موفق به ارائه گواهی پیش دانشگاهی نگردند، لازم است بجای گواهی پیش دانشگاهی، تعهد امضا شده خود مبنی بر ارائه گواهی پیش دانشگاهی تا تاریخ 30/7/1397 را در سامانه آپلود نمایند و هنگام مراجعه به دانشگاه در روز ثبت نام، همین تعهد بصورت حضوری نیز از دانشجو اخذ خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور تا تاریخ 30/7/1397 قبولی آنان لغو می گردد.

 

مرحله اولثبت­ نام الکترونیکی شامل 3 گام ذیل

گام اولمطالعه دقیق اطلاعیه های ثبت نام در وب سایت دانشگاه

گام دوماسکن مدارک مورد نیاز ذکر شده و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی

تاییدیه درخواستی از دفترپستی بایستی به نشانی:  استان کرمان- سیرجانابتدای جاده بافت - دانشگاه صنعتی سیرجان- مدیریت امور آموزشی -کد پستی 781373338 ارسال گردد.

نکته بسیار مهم: حجم هر فایل باید کمتر از 500 کیلو بایت و با فرمت Image/jpg باشد.

گام سوم: انجام ثبت نام الکترونیکی

با مراجعه به سامانه ثبت نام دانشجویان جدید الورود به آدرس ذیل، از ساعت  10 صبح روز پنجشنبه مورخ 22/06/1397 لغایت شنبه  24/06/1397  نسبت به انجام ثبت­ نام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

  1. ورود به  سامانه دانشجویان جدیدالورود
  2. مشاهده لینک ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان و کلیک برروی لینک ثبت نام
  3. درج شماره داوطلبی یا شماره پرونده به عنوان نام کاربری وشماره ملی  بعنوان کلمه عبور جهت ورود به سامانه
  4. دریافت شناسه کاربری(شماره دانشجویی) و رمز عبورجهت ورود به سامانه جامع آموزشی و تایید آن
  5. تکمیل اطلاعات شخصی واقع در منوی پرونده به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آنها.
  6. ارسال مدارک اسکن شده از طریق سربرگ ارسال مدارک
  7. تایید نهایی و دریافت کد پیگیری

تذکر: کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات شخصی دانشجو، موجود در سامانه جامع آموزشی انجام می پذیرد. لذا عدم تکمیل فرم ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهایی و مشکلات آتی  می گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

توجه:

در زمان ثبت نام الکترونیک می بایست مبلغ 250000 ریال  (بیست و پنج هزار تومان) به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال(منوی مالی، پرداخت الکترونیک، پرداخت جهت صدور کارت دانشجویی) به وسیله کارت های عضو شتاب به منظور صدور کارت دانشجویی پرداخت شود.

 

شروع کلاس های ورودی جدید 1397:

انتخاب واحد دانشجویان به صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشکده، بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد و کلاس های درسی از روز شنبه مورخ 31/06/1397 بر اساس برنامه کلاسی مندرج در پرتال دانشجویی(برنامه کلاسی در تاریخ 30 /06/1397 قابل مشاهده خواهد بود) تشکیل خواهد شد.

کارت دانشجویی در روز تحویل مدارک به دانشجو داده می­شود.

 

مرحله دومثبت­ نام حضوری و تحویل مدارک

ثبت­ نام حضوری از روز یکشنبه 25/06/1397 لغایت سه شنبه مورخ 27/06/1397 از ساعت 8 صبح الی 12:30  و عصرها از ساعت 30: 13 الی 15 مطابق برنامه  زمانبندی بر اساس حروف الفبا به شرح ذیل انجام خواهد شد.

در روز ثبت نام حضوری هنگام ورود به دانشگاه جهت تهیه پوشه مخصوص و فرم های مربوطه ابتدا به انتشارات دانشگاه مراجعه نمایید.

خواهشمند است از مراجعه به دانشگاه خارج از تاریخ و ساعات تعیین شده اکیداَ خودداری نمایید.

روز

حروف الفبا

یکشنبه  25/06/1397

از حرف الف الی خ

دو­ شنبه  26/06/1397

از حرف د الی غ

سه شنبه  27/06/1397

از حرف ف الی ی

 

 

 

 

دانشجویان محترم می بایست در زمان مراجعه حضوری مدارک مورد نیاز  و رسید ثبت نام  الکترونیکی به هنگام ثبت نام الکترونیکی را تحویل دانشگاه نمایند.

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم:

برای پرداخت شهریه دانشجویان نوبت دوم، بایستی در زمان ثبت نام الکترونیکی از طریق منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، با انتخاب گزینه پیش پرداخت دانشجویان ورودی جدید، مبلغ 7000000 ریال (هفتصد هزار تومان) قابل پرداخت با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.

 

تذکر1: ثبت نام الکترونیکی و همچنین حضوری برای تمامی پذیرفته شدگان ضروری بوده و عدم ثبت نام الکترونیکی یا حضوری در تاریخ های اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

تذکر2: پذیرفته شدگان درحال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است پس از اعلام قبولی دراسرع وقت به مدیریت آموزشی دانشگاه صنعتی سیرجان جهت دریافت نامه درخواست ترخیص ازخدمت خود مراجعه وهنگام ثبت نام حضوری، نامه ترخیص از خدمت صادره از معاونت وظیفه عمومی محل اعزام خود را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل دانشکده نماینداین پذیرفته شدگان هنگام ثبت نام الکترونیکی باید مدرکی مبنی بر انجام خدمت وظیفه را درقسمت وضعیت نظام وظیفه، قسمت ترخیص از خدمت ارسال نمایند.

 

تذکر: دانشجویان گرامی، هنگام ثبت نام حضوری، جهت مراجعه به تمامی قسمت­های مربوطه همراه داشتن شماره دانشجویی (دریافت شده از سامانه ثبت نام آنلاین) الزامی می باشد.

 

سامانه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود