• صفحه نخست
  • اخبار
  • اطلاعیه تحویل مدارک جهت دریافت کمک هزینه زیارتی به دانشگاهیان شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین حسینی1402

اطلاعیه تحویل مدارک جهت دریافت کمک هزینه زیارتی به دانشگاهیان شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین حسینی1402

💢 قابل توجه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سیرجان(اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان)

🔹ضمن قبولی زیارت همه ی بزرگوارانی که در پیاده روی اربعین شرکت کرده و برای کمک هزینه اربعین ثبت نام نموده اند به اطلاع می رساند مدارک جهت دریافت کمک هزینه به شرح زیر می باشد:

♦️کپی شناسنامه و کارت ملی همراه با اصل آن(صفحه مشخصات همسر و فرزندان برای دانشجویانی که متاهل و دارای فرزند می باشند الزامی است)

♦️اصل گذرنامه و کپی صفحه اول گذرنامه که دارای ثبت مُهر ورود و خروج به کشور عراق باشد

♦️کپی و اصل کارت دانشجویی

♦️زمان تحویل مدارک : یکشنبه 19 شهریور ماه 1402 الی دوشنبه 10 مهرماه 1402 ( شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 14 ظهر)

♦️تحویل مدارک: مسجد دانشگاه، واحد خواهران ، خانم قلی پور – تلفن تماس 03441522073

✳️ ضمنا این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نمی گردد لذا بزرگوارانی که در زمان اعلام شده مدارک خود را تحویل ندهند کمک هزینه به آن ها تعلق نمیگیرد.

 

🔘 دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی سیرجان