دانشگاه صنعتی سیرجان

not2 post - اطلاعیه ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۰

اطلاعیه مربوط به زمانبندی و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی سیرجان

 

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم خدمت دانشجویان ورودی­ جدید دانشگاه صنعتی سیرجان به اطلاع می­ رساند مراحل ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله (مرحله اول ثبت نام الکترونیکی شامل ۳ گام و مرحله دوم، ثبت نام حضوری یا پستی جهت تحویل مدارک) به صورت ذیل می ­باشد.

 

مرحله اول – ثبت نام اینترنتی شامل ۳ گام ذیل:

گام اول: مطالعه دقیق این اطلاعیه و سایر اطلاعیه­ های ثبت­ نام در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی سیرجان در سال ۱۴۰۰

گام دوم: اسکن مدارک زیر و ذخیره آن ها جهت استفاده در گام بعدی

حجم هر فایل باید کمتر از ۵۰۰ کیلو بایت و با فرمت JPG باشد.

 

 

* مدارک لازم: (قبل از تحویل مدارک به دانشگاه کپی برابر با اصل از آن ها تهیه کنید)

 

– اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تائید وزارت علوم یا وزارت بهداشت و یا شورای انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده و یک برگ کپی آن. (جهت دارندگان مدرک معادل کارشناسی تائیدیه وزارت علوم ضروری است) (در سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری گردد)

 

– کپی مدرک کاردانی (فوق دیپلم) مورد تائید وزارت علوم یا وزارت بهداشت و یا شورای انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کاردانی (فوق دیپلم) قید آن شده باشد. (جهت دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته) (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد)

 

 فرم (فرم معدل) جهت دانشجویان سال آخر (مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور) (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد)

 

دو سری کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه (در سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری گردد)

 

– عکس ۴*۳ تمام رخ تهیه شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی (۶ قطعه عکس – نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد)

 

مدرک نظام وظیفه عمومی جهت برادران و کپی آن (در سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری گردد)

 

 حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد)

 

– فرم مخصوص فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد)

 

– فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده شده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی متقاضی شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۸ (مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۸ استخراج از سایت سازمان سنجش آموزش کشور) (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد)

 

– کد رهگیری رسید تاییدیه تحصیلی

(دانشجو باید در فرایند ثبت نام به صورت آنلاین درخواست خود را در آدرس https://estelam.msrt.ir تکمیل و کد پیگیری دریافت شده را در سامانه پویا در محل مربوطه، ثبت نماید و رسید آن را همراه سایر مدارک در هنگام تحویل مدارک(حضوری یا پستی) به دانشگاه تحویل نماید.

 

 

 

گام سوم: انجام ثبت نام الکترونیکی

با مراجعه به سامانه ثبت نام دانشجویان جدید الورود به آدرس ذیل، از ساعت  ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ لغایت چهارشنبه مورخ  ۱۴۰۰/۰۸/۰۵  نسبت به انجام ثبت­ نام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبت نام اقدام نمایند.

 

ورود به سامانه دانشجویان جدید الورود

 

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

  1. ورود به سامانه دانشجویان جدیدالورود
  2. مشاهده لینک ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان و کلیک برروی لینک ثبت نام
  3. درج شماره داوطلبی به عنوان نام کاربری و شماره ملی به عنوان کلمه عبور جهت ورود به سامانه
  4. دریافت شناسه کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزشی و تایید آن
  5. تکمیل اطلاعات شخصی واقع در منوی پرونده به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آن ها
  6. ارسال مدارک اسکن شده از طریق گزینه ارسال مدارک

 

 

قابل توجه دانشجویان پسر ورودی ۱۴۰۰ جهت اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس +۱۰

احتراما به اطلاع دانشجویان پسر مشمول می رساند برای دریافت معافیت تحصیلی نظام وظیفه، نیازی به مراجعه حضوری نبوده و به یکی از دو روش زیر می توانید اقدام نمایید:

الف – از طریق درگاه اینترنتی معافیت تحصیلی

https://services.epolice.ir/prtl/login

می توان برای دریافت معافیت تحصیلی اقدام نمود.

جهت دریافت فایل راهنمای آموزش ثبت درخواست معافیت تحصیلی اینترنتی کلیک نمایید.

ب- معرفی نامه معافیت تحصیلی خود را از سامانه پویا به نشانی

https://pooya.sirjantech.ac.ir

پرینت گرفته (از منوی آموزشی و گزینه درخواست های آموزشی روی درخواست جدید کیلک کرده و گزینه درخواست صدور فرم معافیت تحصیلی را انتخاب نموده و منتظر تایید کارشناس دانشگاه بمانید. پس از تایید کارشناس دانشگاه، فرم معرفی نامه را پرینت نمایید) و همراه با مدارک تحصیلی به یکی از دفاتر پلیس +١٠ مراجعه نموده و پس از اخذ معافیت تحصیلی از دفاتر مذکور نسبت به بارگذاری آن در سامانه پویا اقدام نمایند.

 

جهت ارسال معافیت تحصیلی اخذ شده از پلیس +۱۰ در سامانه پویا از منوی آموزشی و گزینه ارسال فرم معافیت تحصیلی استفاده کنید

 

بدیهی است در صورت عدم اخذ معافیت تحصیلی توسط دانشجو کلیه عواقب و مسئولیت های بعدی از جمله ثبت غیبت سربازی در سامانه ناجا بر عهده دانشجو می­ باشد و دانشگاه صنعتی سیرجان در این رابطه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

 

دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه می باشند لازم است تا تصویر آن را در سامانه پویا از طریق منوی آموزشی و گزینه ارسال فرم معافیت تحصیلی ارسال کنند.

 

 

  1. تایید نهایی و دریافت کد پیگیری

تذکر:

کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات شخصی دانشجو، موجود در سامانه جامع آموزشی انجام می پذیرد. لذا عدم تکمیل فرم ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهایی و مشکلات آتی می گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

توجه:

در زمان ثبت نام الکترونیک می بایست مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال  (پنجاه هزار تومان) به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال(منوی مالی، پرداخت الکترونیک، هزینه کارت دانشجویی) به وسیله کارت های عضو شتاب به منظور صدور کارت دانشجویی چند منظوره پرداخت شود. (از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).

 

 

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم:

برای پرداخت شهریه دانشجویان نوبت دوم، بایستی در زمان ثبت نام الکترونیکی از طریق منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، با انتخاب گزینه شهریه، مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال (یک میلیون تومان) قابل پرداخت با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند(از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).

یادآور می­ شود مبلغ مذکور برای دانشجویان نوبت دوم بخشی از شهریه نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ می­ باشد و باقی مانده شهریه بایستی تا قبل از امتحانات پایانی نیمسال پرداخت گردد.

 

 

شروع کلاس­های ورودی جدید ۱۴۰۰:

انتخاب واحد دانشجویان به صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشکده، بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد و کلاس های درسی از مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ بر اساس برنامه کلاسی مندرج در پرتال دانشجویی(برنامه کلاسی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۷ قابل مشاهده خواهد بود) تشکیل خواهد شد. انتخاب واحد فقط در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت گروهی توسط آموزش دانشگاه انجام خواهد شد و در نیمسال­های بعدی به عهده دانشجو خواهد بود.

تذکر مهم: انتخاب واحد فقط برای دانشجویانی انجام می گیرد که ثبت نام آنلاین و ارسال مدارک فیزیکی آن ها بطور کامل و بدون نقص در مهلت مقرر انجام گرفته باشد و دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال ثبت نام ناقص، مدارک ناقص و یا ارسال مدارک فیزیکی در خارج از مهلت تعیین شده ندارد.

 

کلاس های درسی از مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ به صورت مجازی از طریق سامانه آموزش مجازی برگزار می گردد.

(راهنمای شرکت در کلاس های مجازی)

 

 

نکات مهم:

  • کارت دانشجویی هر زمان که امکان برگزاری حضوری کلاس ها در دانشگاه فراهم گردید، از طریق مراجعه به حراست دانشگاه قابل دریافت می باشد.
  • دانشجویان موظفند با تکمیل فرم های مربوط به پایش سلامت روان از طریق لینک ذیل، کد پیگیری مربوطه را در هنگام ثبت نام آنلاین در محل مربوطه وارد نمایند.

https://portal.saorg.ir/mentalhealth

 

 

مرحله دوم – ثبت­ نام حضوری یا پستی جهت  تحویل مدارک

ثبت­ نام حضوری از روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ لغایت دوشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۳ از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ و مطابق برنامه اعلامی به شرح ذیل انجام خواهد شد.

 

جدول زمان بندی جهت تحویل مدارک به صورت حضوری در کلیه رشته ها در مقطه کارشناسی ارشد

روز مراجعه تاریخ مراجعه حروف الفبا (بر اساس حرف ابتدای نام خانوادگی)
شنبه ۰۸/۰۸/۱۴۰۰ الف- ب-پ
یکشنبه ۰۹/۰۸/۱۴۰۰ ت  ث -ج-چ ح-خ
دوشنبه ۱۰/۰۸/۱۴۰۰ د-ذ ر-ز-ژ-س- ش
سه شنبه ۱۱/۰۸/۱۴۰۰ ص-ض-ط-ظ-ع- غ- ف-ق
چهارشنبه ۱۲/۰۸/۱۴۰۰ ک-گ- ل- م-ن-و-ه-ی

 

دانشجویانی که به هر دلیل امکان مراجعه حضوری جهت تحویل مدارک به دانشگاه را ندارند، می ­توانند حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ جهت ارسال کلیه مدارک خواسته شده از طریق پست پیشتاز یا ویژه به آدرس ذیل اقدام نمایند. درج نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی پذیرفته شده و شماره دانشجویی بر روی پاکت ارسالی، الزامی می باشد.

سیرجان – کیلومتر ۱ جاده بافت – دانشگاه صنعتی سیرجان – اداره آموزش کل – کد پستی: ۷۸۱۳۷۳۳۳۸۵  

 

 

تذکر ۱:

ثبت نام الکترونیکی و همچنین تحویل مدارک (حضوری یا پستی)  برای تمامی پذیرفته شدگان ضروری بوده و عدم ثبت نام الکترونیکی یا تحویل مدارک (حضوری یا پستی) در تاریخ های اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

 

تذکر ۲:

پذیرفته شدگان درحال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است پس از اعلام قبولی دراسرع وقت به مدیریت آموزشی دانشگاه صنعتی سیرجان جهت دریافت نامه درخواست ترخیص از خدمت خود مراجعه و هنگام ثبت نام حضوری، نامه ترخیص از خدمت صادره از معاونت وظیفه عمومی محل اعزام خود را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل دانشکده نمایند، این پذیرفته شدگان هنگام ثبت نام الکترونیکی باید مدرکی مبنی بر انجام خدمت وظیفه را درقسمت وضعیت نظام وظیفه، قسمت ترخیص از خدمت ارسال نمایند.

اطلاعیه های دانشجویان جدید الورود - سال 1400
مشاهده اطلاعیه ها راهنمای شرکت در کلاس های مجازی