• صفحه نخست
  • اخبار
  • اطلاعیه ثبت ­نام پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی سیرجان در سال 1401

اطلاعیه ثبت ­نام پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی سیرجان در سال 1401

 

ضمن عرض تبریک و خیرمقدم خدمت دانشجویان ورودی­ جدید دانشگاه صنعتی سیرجان به اطلاع می­رساند مراحل ثبت‌نام در این دانشگاه در دو مرحله (مرحله اول ثبت‌نام الکترونیکی شامل 3 گام و مرحله دوم، ثبت‌نام حضوری یا پستی جهت تحویل مدارک) به‌صورت ذیل می­باشد.

مرحله اول: ثبت­ نام الکترونیکی شامل 3 گام ذیل:

گام اول: مطالعه دقیق این اطلاعیه و سایر اطلاعیه­ های ثبت­ نام در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان مربوط به ثبت­ نام پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی سیرجان در سال 1401

گام دوم: اسکن مدارك زیر و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدي

حجم هر فایل باید کمتر از 500 کیلوبایت و با فرمت JPG باشد.

مدارک موردنیاز:

1- عکس 4*3 تمام‌رخ تهیه‌شده در سال جاري با رعایت شئونات اسلامی (6 قطعه عکس – نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت‌نام الکترونیک ندارد)

2-کپی از تمام صفحات شناسنامه (دو سری- سه صفحه اول در سامانه ثبت‌نام الکترونیکی بایستی بارگذاری گردد)

3-  کپی کارت ملی پشت‌ورو (دو سری – نیاز به بارگذاری تصویر پشت کارت ملی در سامانه نیست)

4- مدارك تحصیلی:

1-4 فارغ‌التحصیلان نظام آموزشی جدید دارای دیپلم دوره دوم متوسطه (3-3-6) شامل مدارک زیر:

الف- اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه (همراه با دو سری کپی) (گواهی موقت دیپلم آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید به تائید اداره آموزش‌وپرورش شهرستان محل اخذ مدرک رسیده باشد.)

ب- فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه­های دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر (همراه با دو سری کپی)

پ – اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه­های دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا اداره آموزش‌وپرورش (همراه با دو سری کپی)

2-4 فارغ‌التحصیلان سالی واحدی یا ترمی واحدی با مدرک پیش­دانشگاهی شامل مدارک زیر:

الف- اصل مدرك یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی (همراه با دو سری کپی) (گواهی موقت دیپلم آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید به تائید اداره آموزش‌وپرورش محل اخذ مدرک رسیده باشد.)

ب- اصل مدرك یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه (همراه با دو سری کپی) (گواهی موقت پیش‌دانشگاهی آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید به تائید اداره آموزش‌وپرورش محل اخذ مدرک رسیده باشد.)

پ- اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم (همراه با دو سری کپی)

ت- اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه (همراه با دو سری کپی)

ث- اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی (همراه با دو سری کپی)

3-4 فارغ‌التحصیلان دارای دیپلم شامل مدارک زیر:

الف- اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله دبیرستان (همراه با دو سری کپی)

ب- گواهی تحصیلی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم (همراه با دو سری کپی)

پ – اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم (همراه با دو سری کپی)

4-4 مدرک کاردانی (در صورت فارغ­التحصیلی در مقطع کاردانی)

5- کد رهگیری رسید تأییدیه تحصیلی

دانشجو باید در فرایند ثبت‌نام به‌صورت آنلاین مشخصات مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه نظام

(3-3-6) یا مدرک پیش‌دانشگاهی سالی واحدی یا ترمی واحدی خود را در آدرس https://emt.medu.ir تکمیل و کد پیگیری دریافت شده را در سامانه پویا در محل مربوطه، ثبت نماید و رسید آن را همراه سایر مدارک در هنگام تحویل مدارک (حضوری یا پستی) به دانشگاه تحویل نماید

6- تکمیل فرم‌های زیر

فرم خلاصه پرونده و مشخصات دانشجو (نیاز به بارگذاری در سامانه نیست و فقط جهت تحویل حضوری یا پستی)

فرم اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران (نیاز به بارگذاری در سامانه نیست و فقط جهت تحویل حضوری یا پستی)

فرم اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان سهمیه مناطق 2 یا 3 (نیاز به بارگذاری در سامانه نیست و فقط جهت تحویل حضوری یا پستی)

مرامنامه انضباطی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان (نیاز به بارگذاری در سامانه نیست و فقط جهت تحویل حضوری یا پستی)

گام سوم: انجام ثبت‌نام الکترونیکی

با مراجعه به سامانه ثبت نام دانشجویان جدید الورود به آدرس ذیل، از ساعت  9 صبح روز یکشنبه مورخ 1401/11/16 لغایت دوشنبه مورخ 1401/11/17  نسبت به انجام ثبت‌نام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

ثبت‌نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

  1. ورود به سامانه دانشجویان جدیدالورود
  2. مشاهده لینک ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان و کليک بر روی لینک ثبت‌نام
  3. درج شماره داوطلبی به‌عنوان نام کاربری و شماره ملی به‌عنوان کلمه عبور جهت ورود به سامانه
  4. دریافت شناسه کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزشی و تائید آن
  5. تکمیل اطلاعات شخصی واقع در منوی پرونده به‌صورت صحیح و تکمیل تک‌تک فرم‌های ثبت‌نام و تائید آن‌ها.
  6. ارسال مدارک اسکن شده از طریق گزینه ارسال مدارک

 

قابل‌توجه دانشجویان پسر ورودی 1401 جهت اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس +10

كليه دانشجويان پسر مشمول ورودي ١401 موظف‌اند تا معرفی‌نامه معافیت تحصیلی خود را از سامانه پویا پرینت گرفته (از منوی آموزشی و گزینه درخواست‌های آموزشی روی درخواست جدید کیلک کرده و گزینه درخواست صدور فرم معافیت تحصیلی را انتخاب نموده و منتظر تائید کارشناس دانشگاه بمانید. پس از تائید کارشناس دانشگاه، فرم معرفی‌نامه را پرینت نمایید) و همراه با مدارک تحصیلی به يكي از دفاتر پليس +١٠ مراجعه نموده و پس از اخذ معافيت تحصيلي از دفاتر مذكور نسبت به بارگذاري آن در سامانه پویا اقدام نمایند. (جهت ارسال معافیت تحصیلی اخذشده از پلیس +10 در سامانه پویا از منوی آموزشی و گزینه ارسال فرم معافیت تحصیلی استفاده کنید).

 بديهي است در صورت عدم اخذ معافيت تحصيلي توسط ايشان كليه عواقب و مسئولیت‌های بعدي ازجمله ثبت غيبت سربازي در سامانه ناجا بر عهده آن‌ها می‌باشد و دانشگاه صنعتی سیرجان در اين رابطه هيچ مسئوليتي نخواهد داشت.

دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت نظام‌وظیفه می‌باشند لازم است تا تصویر آن را در سامانه پویا از طریق منوی آموزشی و گزینه ارسال فرم معافیت تحصیلی ارسال کنند.

 

 

 

 

  1. تائید نهایی و دریافت کد پیگیری

تذکر: كليه مكاتبات با استفاده از اطلاعات شخصی دانشجو، موجود در سامانه جامع آموزشي انجام می‌پذیرد. لذا عدم تکميل فرم‌ها، يا درج اطلاعات غلط و يا به‌صورت ناقص موجب عدم ثبت‌نام نهايي و مشكلات آتي  می‌گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

توجه:

در زمان ثبت‌نام الکترونیک می‌بایست مبلغ 500000 ریال  (پنجاه هزار تومان) به‌صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال (منوي مالی، پرداخت الکترونیک، هزینه کارت دانشجویی) به‌وسیله کارت‌های عضو شتاب به‌منظور صدور کارت دانشجویی چندمنظوره پرداخت شود. (از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).

پرداخت شهریه علی‌الحساب براي دانشجویان دوره نوبت دوم:

براي پرداخت شهریه دانشجویان نوبت دوم، بایستی در زمان ثبت‌نام الکترونیکی از طریق منوي مالی، زیرمنوي پرداخت الکترونیکی، با انتخاب گزینه شهریه، مبلغ 10000000 ریال (یک‌میلیون تومان) قابل پرداخت با تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند (از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).

یادآور می­شود مبلغ مذکور برای دانشجویان نوبت دوم بخشی از شهریه نیمسال اول هست و باقیمانده شهریه بایستی تا قبل از امتحانات پایانی نیمسال پرداخت گردد.

 

شروع کلاس­های ورودی جدید 1401:

انتخاب واحد دانشجویان به‌صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشکده، بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد و کلاس‌های درسی از مورخ 1401/11/23 بر اساس برنامه کلاسی مندرج در پرتال دانشجویی تشکیل خواهد شد. انتخاب واحد فقط در نیمسال اول به‌صورت گروهی توسط آموزش دانشگاه انجام خواهد شد و در نیمسال­های بعدی به عهده دانشجو خواهد بود.

نکات مهم:

  • کارت دانشجویی پس از شروع کلاس‌ها از طریق مراجعه به حراست دانشگاه قابل دریافت می‌باشد.
  • دانشجویان موظف‌اند با تکمیل فرم‌های مربوط به پایش سلامت روان از طریق لینک ذیل، کد پیگیری مربوطه را در هنگام ثبت‌نام آنلاین در محل مربوطه وارد نماید.

https://portal.saorg.ir/mentalhealth

مرحله دومثبت‌نام حضوري و  تحویل مدارك

  • تحویل مدارک هنگام اولین مراجعه حضوری به دانشگاه (اولین روز تشکیل کلاس) انجام خواهد گرفت.

 

تذکر 1: ثبت‌نام الکترونیکی و همچنین تحویل مدارک (حضوری) براي تمامی پذیرفته‌شدگان ضروري بوده و عدم ثبت‌نام الکترونیکی یا تحویل مدارک (حضوری) در تاریخ‌های اعلام‌شده به‌منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

تذکر 2: پذیرفته‌شدگان در حال انجام خدمت مقدس سربازي، لازم است پس از اعلام قبولی در اسرع وقت به مدیریت آموزشی دانشگاه صنعتی سیرجان جهت دریافت نامه درخواست ترخیص از خدمت خود مراجعه و هنگام ثبت‌نام حضوري، نامه ترخیص از خدمت صادره از معاونت وظیفه عمومی محل اعزام خود را همراه با سایر مدارك ثبت نامی تحویل دانشکده نمایند، این پذیرفته‌شدگان هنگام ثبت‌نام الکترونیکی باید مدرکی مبنی بر انجام خدمت وظیفه را در قسمت وضعیت نظام‌وظیفه، قسمت ترخیص از خدمت ارسال نمایند.