• صفحه نخست
  • اطلاعیه ها
  • اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی سیرجان که پس از بررسی اشتباهات از سوی سازمان سنجش معرفی شده اند

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی سیرجان که پس از بررسی اشتباهات از سوی سازمان سنجش معرفی شده اند

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم خدمت دانشجویان ورودی­ جدید دانشگاه صنعتی سیرجان به اطلاع می­ رساند مراحل ثبت نام به صورت ذیل می­ باشد.

 

مرحله اول: ثبت­ نام الکترونیکی

 

گام اول: اسکن مدارك زیر و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدي

حجم هر فایل باید کمتر از 500 کیلو بایت و با فرمت JPG باشد.

 

مدارک مورد نیاز:

1. عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاري با رعایت شئونات اسلامی (6 قطعه عکس – نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد)

2. کپی از تمام صفحات شناسنامه (دو سری- سه صفحه اول در سامانه ثبت نام الکترونیکی بایستی بارگذاری گردد)

3. کپی کارت ملی  پشت و رو (دو سری – نیاز به بارگذاری تصویر پشت کارت ملی در سامانه نیست)

 

4. مدارک تحصیلی:

4.1. فارغ التحصیلان نظام آموزشی جدید دارای دیپلم دوره دوم متوسطه (3-3-6) شامل مدارک زیر:

الف) اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه (همراه با دو سری کپی) (گواهی موقت دیپلم آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید  به تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان محل اخذ مدرک رسیده باشد.)

ب) فرم 602 ( گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه­های دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر (همراه با دو سری کپی)

پ) اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه­های دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا اداره آموزش و پرورش(همراه با دو سری کپی)

 

4.2. فارغ التحصیلان سالی واحدی یا ترمی واحدی با مدرک پیش­دانشگاهی شامل مدارک زیر:

الف) اصل مدرك یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی (همراه با دو سری کپی)  (گواهی موقت دیپلم آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید  به تایید اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک رسیده باشد.)

ب) اصل مدرك یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه (همراه با دو سری کپی) (گواهی موقت پیش دانشگاهی آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید  به تایید اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک رسیده باشد.)

پ) اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم (همراه با دو سری کپی)

ت) اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه (همراه با دو سری کپی)

ث) اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (همراه با دو سری کپی)

 

4.3. فارغ التحصیلان دارای دیپلم شامل مدارک زیر:

الف) اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله دبیرستان (همراه با دو سری کپی)

ب) گواهی تحصیلی سال ماقبل و دوسال ماقبل دیپلم (همراه با دو سری کپی)

پ) اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم (همراه با دو سری کپی)

 

4.4. مدرک کاردانی (در صورت فارغ­التحصیلی در مقطع کاردانی)

 

5. کد رهگیری رسید تاییدیه تحصیلی

(دانشجو باید در فرایند ثبت نام به صورت آنلاین مشخصات مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه نظام (3 3 6) یا مدرک پیش دانشگاهی سالی واحدی یا ترمی واحدی خود را در آدرس https://emt.medu.ir تکمیل و کد پیگیری دریافت شده را در سامانه پویا در محل مربوطه، ثبت نماید و رسید آن را همراه سایر مدارک در هنگام تحویل مدارک (حضوری یا پستی) به دانشگاه تحویل نمایید.

 

6. تکمیل فرم های زیر

فرم خلاصه پرونده و مشخصات دانشجو (نیاز به بارگذاری در سامانه نیست و فقط جهت تحویل حضوری یا پستی)

فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران (نیاز به بارگذاری در سامانه نیست و فقط جهت تحویل حضوری یا پستی)

فرم اخذ تعهد از پذیرفته شدگان سهمیه مناطق 2 یا 3 (نیاز به بارگذاری در سامانه نیست و فقط جهت تحویل حضوری یا پستی)

مرامنامه انضباطی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان (نیاز به بارگذاری در سامانه نیست و فقط جهت تحویل حضوری یا پستی)

 

 

گام دوم: انجام ثبت نام الکترونیکی

 

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

  1. ورود سامانه جامع آموزشی ( شناسه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی دانشجو است.)
  2. تکمیل اطلاعات شخصی واقع در منوی پرونده به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آن ها.
  3. ارسال مدارک اسکن شده از طریق گزینه ارسال مدارک
  4. تایید نهایی و دریافت کد پیگیری

تذکر: كليه مكاتبات با استفاده از اطلاعات شخصی دانشجو، موجود در سامانه جامع آموزشي انجام مي پذيرد. لذا عدم تکميل فرم ها، يا درج اطلاعات غلط و يا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهايي و مشكلات آتي  مي گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

 

توجه:

در زمان ثبت نام الکترونیک می بایست مبلغ 500000 ریال  (پنجاه هزار تومان) به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال(منوي مالی، پرداخت الکترونیک، هزینه کارت دانشجویی) به وسیله کارت هاي عضو شتاب به منظور صدور کارت دانشجویی چند منظوره پرداخت شود. (از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).

 

پرداخت شهریه علی الحساب براي دانشجویان دوره نوبت دوم:

براي پرداخت شهریه دانشجویان نوبت دوم، بایستی در زمان ثبت نام الکترونیکی از طریق منوي مالی، زیرمنوي پرداخت الکترونیکی، با انتخاب گزینه شهریه، مبلغ 10000000 ریال (یک میلیون تومان) قابل پرداخت با تمامی کارت هاي عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند(از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).

یادآور می­ شود مبلغ مذکور برای دانشجویان نوبت دوم بخشی از شهریه نیمسال اول 1401-1400 می­باشد و باقیمانده شهریه بایستی تا قبل از امتحانات پایانی نیمسال پرداخت گردد.

 

گام سوم: تکمیل درخواست ارسال مدارک از دانشگاه اولیه با مراجعه حضوری یا تکمیل درخواست از طریق سامانه جامع آموزشی (سامانه پویا)  منوی درخواست های آموزشی و بعد بررسی فرم مشکلات آموزشی دانشجو

در صورتی که مدارک به دانشگاه اولیه تحویل داده نشده است لازم است تا دانشجو اصل مدارک را تحویل اداره آموزش دانشگاه دهد.

 

نکات مهم:

  • کارت دانشجویی هر زمان که امکان مراجعه حضوری در دانشگاه فراهم گردید، از طریق مراجعه به حراست دانشگاه قابل دریافت می باشد.
  • دانشجویان موظفند با تکمیل فرمهای مربوط به پایش سلامت روان از طریق لینک ذیل، کد پیگیری مربوطه را در هنگام ثبت نام آنلاین در محل مربوطه وارد نماید.

https://portal.saorg.ir/mentalhealth

 

 

کلاس هاي درسی از مورخ 1400/07/24 بصورت مجازی از طریق سامانه آموزش مجازی شروع شده است.