ضمن عرض تبریک و خیرمقدم خدمت دانشجویان ورودی جدید دانشگاه صنعتی سیرجان به اطلاع میرساند مراحل ثبتنام در این دانشگاه در دو مرحله (مرحله اول ثبتنام الکترونیکی شامل 3 گام و مرحله دوم، ثبتنام حضوری جهت تحویل مدارک) و بهصورت ذیل میباشد.
مرحله اول: ثبتنام الکترونیکی شامل 3 گام ذیل:
گام اول: مطالعه دقیق این اطلاعیه و سایر اطلاعیه های ثبت نام در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان مربوط به ثبتنام پذیرفتهشدگان دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی سیرجان در سال 1401
گام دوم: اسکن مدارک زیر و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی ( توصیه میشود یک نسخه کپی برابر اصل از مدارک را نزد خودتان نگهداری کنید. بعد از تحویل مدارک به دانشگاه امکان تهیه کپی از مدارک نیست.)
توجه: حجم هر فایل باید کمتر از 500 کیلوبایت و با فرمت JPG باشد.
مدارک موردنیاز:
1. عکس4*3تمامرخ تهیهشده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی (6 قطعه عکس – نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبتنام الکترونیک ندارد)
2. کپی از تمام صفحات شناسنامه (دو سری – سه صفحه اول در سامانه ثبتنام الکترونیکی بایستی بارگذاری گردد)
3. کپی کارت ملیپشتورو (دو سری – نیاز به بارگذاری تصویر پشت کارت ملی در سامانه نیست)
4. مدارک تحصیلی:
4.1. فارغالتحصیلان نظام آموزشی جدید دارای دیپلم دوره دوم متوسطه (3–3–6) شامل مدارک زیر:
الف) اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه (همراه با دو سری کپی)
گواهی موقت دیپلم آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید به تایید اداره آموزشوپرورش شهرستان محل اخذ مدرک رسیده باشد.
ب) فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایههای دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر (همراه با دو سری کپی)
پ) اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایههای دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا اداره آموزشوپرورش(همراه با دو سری کپی)
4.2. فارغالتحصیلان سالی واحدی یا ترمی واحدی با مدرک پیشدانشگاهی شامل مدارک زیر:
الف) اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیشدانشگاهی (همراه با دو سری کپی)
گواهی موقت دیپلم آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید به تائید اداره آموزشوپرورش محل اخذ مدرک رسیده باشد.
ب) اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه (همراه با دو سری کپی)
گواهی موقت پیشدانشگاهی آقایان جهت اخذ معافیت تحصیلی باید به تائید اداره آموزشوپرورش محل اخذ مدرک رسیده باشد.
پ) اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم (همراه با دو سری کپی)
ت) اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه (همراه با دو سری کپی)
ث) اصل کارنامه تحصیلی دوره پیشدانشگاهی (همراه با دو سری کپی)
4.3. فارغالتحصیلان دارای دیپلم شامل مدارک زیر:
الف) اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله دبیرستان (همراه با دو سری کپی)
ب) گواهی تحصیلی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم (همراه با دو سری کپی)
پ) اصل گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم با قید معدل کتبی دیپلم (همراه با دو سری کپی)
4.4. مدرک کاردانی (در صورت فارغالتحصیلی در مقطع کاردانی)
5. کد رهگیری رسید تأییدیه تحصیلی
دانشجو باید در فرایند ثبتنام بهصورت آنلاین مشخصات مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه نظام (3-3-6) یا مدرک پیشدانشگاهی سالی واحدی یا ترمی واحدی خود را در آدرس https://emt.medu.ir تکمیل و کد پیگیری دریافت شده را در سامانه جامع آموزشی پویا در محل مربوطه، ثبت نماید و رسید آن را همراه سایر مدارک در هنگام تحویل مدارک حضوری به دانشگاه تحویل نماید.
6. تکمیل فرمهای زیر:
فرم خلاصه پرونده و مشخصات دانشجو (نیاز به بارگذاری در سامانه نیست و فقط جهت تحویل حضوری)
گام سوم: انجام ثبتنام الکترونیکی
با مراجعه به سامانه ثبت نام دانشجویان جدید الورود به آدرس ذیل، از روز شنبه مورخ 02/07/1401 لغایت چهارشنبه مورخ 06/07/1401 نسبت به انجام ثبتنام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبتنام اقدام نمایند:
ورود به سامانه ثبت نام دانشجویان جدید الورود
ثبتنام اینترنتی شامل مراحل زیر است:
1. ورود به سامانه دانشجویان جدیدالورود
2. مشاهده لینک ثبتنام پذیرفتهشدگان در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان و کلیک بر روی لینک ثبتنام
3. درج شماره داوطلبی بهعنوان نام کاربری و شماره ملی بهعنوان کلمه عبور جهت ورود به سامانه
4. دریافت شناسه کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزشی پویا و تائید آن
5. تکمیل اطلاعات شخصی واقع در منوی پرونده بهصورت صحیح و تکمیل تکتک فرمهای ثبتنام و تائید آنها
6. ارسال مدارک اسکن شده از طریق گزینه ارسال مدارک
قابلتوجه دانشجویان پسر ورودی 1401 جهت اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس +10
دانشجویان پسر مشمول برای دریافت معافیت تحصیلی نظاموظیفه، باید از طریق درگاه اینترنتی زیر اقدام به اخذ معافیت تحصیلی نمایند.
جهت مشاهده فیلم راهنمای آموزش ثبت درخواست معافیت تحصیلی اینترنتی کلیک نمایید.
جهت مشاهده فایل تصویری راهنمای آموزش ثبت درخواست معافیت تحصیلی اینترنتی کلیک نمایید.
تذکر1:
دانشجویان پس از ثبتنام در سامانه sakha.epolice.ir باید رسید ثبت درخواست خود را در سامانه جامع آموزشی پویا بارگذاری نمایند. (از طریق منوی آموزشی و گزینه ارسال فرم معافیت تحصیلی)
همچنین دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم میباشند لازم است تا تصویر آن را در سامانه جامع آموزشی پویا بارگذاری کنند. (از طریق منوی آموزشی و گزینه ارسال فرم معافیت تحصیلی)
تذکر 2:
پذیرفتهشدگان در حال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است با مراجعه به مراکز پلیس 10+ نسبت به ثبت درخواست ترخیص و معافیت اقدام نمایند.
7. تائید نهایی و دریافت کد پیگیری
تذکر:
کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات شخصی دانشجو، موجود در سامانه جامع آموزشی انجام میپذیرد. لذا عدم تکمیل فرمها، یا درج اطلاعات غلط و یا بهصورت ناقص موجب عدم ثبتنام نهایی و مشکلات آتی میگردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.
توجه:
در زمان ثبتنام الکترونیک میبایست مبلغ 500000 ریال (پنجاههزار تومان) بهصورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال (منوی مالی، پرداخت الکترونیکی، هزینه کارت دانشجویی) بهوسیله کارتهای عضو شتاب بهمنظور صدور کارت دانشجویی چندمنظوره پرداخت شود. (از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).
پرداخت شهریه علیالحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم:
برای پرداخت شهریه دانشجویان نوبت دوم، بایستی در زمان ثبتنام الکترونیکی از طریق منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، با انتخاب گزینه شهریه، مبلغ 10000000 ریال (یکمیلیون تومان) قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند (از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).
یادآور میشود مبلغ مذکور برای دانشجویان نوبت دوم بخشی از شهریه نیمسال اول 1402-1401 میباشد و باقیمانده شهریه بایستی تا قبل از امتحانات پایانی نیمسال پرداخت گردد.
شروع کلاسهای ورودی جدید 1401:
انتخاب واحد دانشجویان بهصورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشکده، بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد و کلاسهای درسی از مورخ 09/07/1401 بر اساس برنامه کلاسی مندرج در سامانه جامع آموزشی پویا تشکیل خواهد شد. برنامه کلاسی در تاریخ 08/07/1401 در سامانه پویا (از طریق منوی آموزشی و بعد برنامه کلاسی) در دسترس خواهد بود. انتخاب واحد فقط در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 توسط دانشکده مربوطه انجام خواهد شد و در نیمسالهای بعدی به عهده دانشجو خواهد بود.
تذکر مهم:
انتخاب واحد فقط برای دانشجویانی انجام میگیرد که ثبتنام آنلاین آنها بهطور کامل و بدون نقص در مهلت مقرر انجامگرفته باشد و دانشگاه هیچ مسؤولیتی در قبال ثبتنام ناقص ندارد. ثبتنام الکترونیکی و همچنین تحویل مدارک برای تمامی پذیرفتهشدگان ضروری بوده و عدم ثبتنام الکترونیکی یا تحویل مدارک در تاریخهای اعلامشده بهمنزله انصراف از تحصیل خواهد بود.
نکات مهم:
دانشجویان موظفاند با تکمیل برگههای مربوط به پایش سلامت جسم و روان از طریق لینکهای زیر تکمیل کنند و کدهای پیگیری مربوطه را در هنگام ثبتنام آنلاین در محل مربوطه وارد نماید.
لینک پایش سلامت جسم
لینک پایش سلامت روان
مرحله دوم: ثبتنام حضوری جهت تحویل مدارک
ثبتنام حضوری از روز شنبه 23/07/1401 لغایت چهارشنبه 27/07/1401 از ساعت 8 صبح الی 14 و مطابق برنامه اعلامی به شرح ذیل انجام خواهد شد. دانشجویان برای تحویل مدارک در زمان مشخصشده به کارشناس دانشکده مراجعه کنند.
روز مراجعه | تاریخ مراجعه | حروف الفبا (بر اساس حرف ابتدای نام خانوادگی) |
شنبه | 23/07/1401 | الف – ب – پ |
یکشنبه | 24/07/1401 | ت – ث – ج – چ – ح – خ |
دوشنبه | 25/07/1401 | د – ذ – ر – ز – ژ – س – ش |
سهشنبه | 26/07/1401 | ص – ض – ط – ظ – ع – غ – ف – ق |
چهارشنبه | 27/07/1401 | ک – گ – ل – م – ن – و – ه – ی |
آدرس: سیرجان – کیلومتر ۱ جاده بافت- دانشگاه صنعتی سیرجان – اداره آموزش کل- کد پستی: ۷۸۱۳۷۳۳۳۸۵
سامانه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود
اداره آموزش دانشگاه صنعتی سیرجان
تاریخ اطلاعیه: 30 شهریور 1401