• صفحه نخست
  • اخبار
  • اطلاعیه مربوط به زمان‌بندی و نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصيلی 1403-1402 دانشگاه صنعتی سیرجان

اطلاعیه مربوط به زمان‌بندی و نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصيلی 1403-1402 دانشگاه صنعتی سیرجان

 

 

ضمن عرض تبریک و خیرمقدم خدمت دانشجویان ورودی جدید دانشگاه صنعتی سیرجان به اطلاع می­رساند مراحل ثبت‌نام در این دانشگاه در دو مرحله (مرحله اول ثبت‌نام الکترونیکی شامل 3 گام و مرحله دوم، ثبت‌نام حضوری جهت تحویل مدارک) به‌صورت ذیل می‌باشد.

 

مرحله اول – ثبت‌نام اینترنتی شامل 3 گام ذیل:

گام اول: مطالعه دقیق این اطلاعیه و سایر اطلاعیه ­های ثبت­ نام در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان مربوط به ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی سیرجان در سال 1402

گام دوم: اسکن مدارک زیر و ذخیره آن‌ها جهت استفاده در گام بعدی

حجم هر فایل باید کمتر از 500 کیلوبایت و با فرمت JPG باشد.

 مدارک لازم

قبل از تحویل اصل مدارک به دانشگاه کپی برابر با اصل از آن‌ها را نزد خود نگهداری کنید.

 – اصل مدرک کارشناسي (ليسانس) مورد تائيد وزارت علوم يا وزارت بهداشت و يا شوراي انقلاب فرهنگي كه در آن معدل دوره كارشناسي (ليسانس) قیدشده و يک برگ کپي آن. دارندگان مدرک معادل کارشناسي تائیدیِ وزارت علوم ضروري است. (در سامانه ثبت‌نام الکترونیک بارگذاری گردد)

 – کپی مدرک کاردانی (فوق‌دیپلم) مورد تائيد وزارت علوم يا وزارت بهداشت و يا شوراي انقلاب فرهنگي كه در آن معدل دوره کاردانی (فوق‌دیپلم) قيد آن شده باشد. (جهت دارندگان مدرک کارشناسي ناپیوسته) (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت‌نام الکترونیک ندارد)

 

– فرم گواهی مدرک کارشناسی و معدل (جهت دانشجويان سال آخر که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی‌باشند) مندرج در سايت سازمان سنجش آموزش کشور (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت‌نام الکترونیک ندارد)

 –دو سری کپی کارت ملي و تمام صفحات شناسنامه (در سامانه ثبت‌نام الکترونیک بارگذاری گردد)

 – عکس 4*3 تمام‌رخ تهیه‌شده در سال جاري با رعایت شئونات اسلامی،6 قطعه عکس (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت‌نام الکترونیک ندارد.)

 –مدرک نظام‌وظیفه عمومی جهت برادران و کپی آن. (در سامانه ثبت‌نام الکترونیک بارگذاری گردد.)

 – حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت‌نام الکترونیک ندارد.)

 – فرم مخصوص فارغ‌التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسي (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت‌نام الکترونیک ندارد)

– کد رهگیری رسید تأییدیه تحصیلی

دانشجو باید در فرایند ثبت‌نام به‌صورت آنلاین درخواست خود را در آدرس https://estelam.msrt.ir تکمیل و کد پیگیری دریافت شده را در سامانه پویا در محل مربوطه، ثبت نماید و رسید آن را همراه سایر مدارک در هنگام تحویل حضوری مدارک به دانشگاه تحویل نماید.

 

گام سوم: انجام ثبت‌نام الکترونیکی

با مراجعه به سامانه ثبت نام دانشجویان جدید الورود به آدرس ذیل، از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 22/06/1402 لغایت دوشنبه مورخ 27/06/1402  نسبت به انجام ثبت­نام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبت‌نام اقدام نمایند.

 ورود به سامانه دانشجویان جدید الورود

 ثبت‌نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

  1. ورود به سامانه دانشجویان جدیدالورود
  2. مشاهده لینک ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان و کليک بر روی لینک ثبت‌نام
  3. درج شماره داوطلبی به‌عنوان نام کاربری و شماره ملی به‌عنوان کلمه عبور جهت ورود به سامانه
  4. دریافت شناسه کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزشی و تائید آن
  5. تکمیل اطلاعات شخصی واقع در منوی پرونده به‌صورت صحیح و تکمیل تک‌تک برگه‌های ثبت‌نام و تائید آن‌ها
  6. ارسال مدارک اسکن شده از طریق گزینه ارسال مدارک

 

 قابل‌توجه دانشجویان پسر ورودی 1402 جهت اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس +10

احتراماً به اطلاع دانشجویان پسر مشمول می‌رساند برای دریافت معافیت تحصیلی نظام‌وظیفه، نیازی به مراجعه حضوری نبوده و به روش زیر اقدام نمایید:

الف –از طریق درگاه اینترنتی معافیت تحصیلی

https://services.epolice.ir/prtl/login

می‌توان برای دریافت معافیت تحصیلی اقدام نمود.

جهت مشاهدهفیلم راهنمای آموزش ثبت درخواست معافیت تحصیلی اینترنتی کلیک نمایید.

جهت مشاهدهفایل تصویری راهنمای آموزش ثبت درخواست معافیت تحصیلی اینترنتی کلیک نمایید.

 

 

 

 

بدیهی است در صورت عدم اخذ معافیت تحصیلی توسط دانشجو کلیه عواقب و مسئولیت‌های بعدی ازجمله ثبت غیبت سربازی در سامانه ناجا بر عهده دانشجو می­باشد و دانشگاه صنعتی سیرجان در این رابطه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

 تذکر: دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت نظام‌وظیفه می‌باشند لازم است تا تصویر آن را در سامانه پویا از طریق منوی آموزشی و گزینه ارسال فرم معافیت تحصیلی ارسال کنند.

  تائید نهایی و دریافت کد پیگیری

تذکر:

كليه مكاتبات با استفاده از اطلاعات شخصی دانشجو، موجود در سامانه جامع آموزشي انجام می‌پذیرد. لذا عدم تکميل برگه‌ها، يا درج اطلاعات غلط و يا به‌صورت ناقص موجب عدم ثبت‌نام نهايي و مشكلات آتي می‌گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

توجه:

در زمان ثبت‌نام الکترونیک می‌بایست مبلغ 500000 ریال  (پنجاه‌هزار تومان) به‌صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال (منوي مالی، پرداخت الکترونیک، هزینه کارت دانشجویی) به‌وسیله کارت‌های عضو شتاب به‌منظور صدور کارت دانشجویی چندمنظوره پرداخت شود. (از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).

 پرداخت شهریه علی‌الحساب براي دانشجویان دوره نوبت دوم:

براي پرداخت شهریه دانشجویان نوبت دوم، بایستی در زمان ثبت‌نام الکترونیکی از طریق منوي مالی، زیرمنوي پرداخت الکترونیکی، با انتخاب گزینه شهریه، مبلغ 26000000 ریال قابل پرداخت با تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند (از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).

یادآور می­شود مبلغ مذکور برای دانشجویان نوبت دوم بخشی از شهریه نیمسال اول 1403-1402 می­باشد و باقی‌مانده شهریه بایستی تا قبل از امتحانات پایانی نیمسال پرداخت گردد.

 

 

شروع کلاس­های ورودی جدید 1402:

انتخاب واحد دانشجویان به‌صورت گروهی و توسط دانشکده، انجام خواهد شد و کلاس‌های درسی از مورخ 03/07/1402 بر اساس برنامه کلاسی مندرج در پرتال دانشجویی (برنامه کلاسی در تاریخ 31/06/1402 قابل‌مشاهده خواهد بود) تشکیل خواهد شد.

تذکر مهم: انتخاب واحد فقط برای دانشجویانی انجام می‌گیرد که ثبت‌نام آنلاین و ارسال مدارک فیزیکی آن‌ها به‌طور کامل و بدون نقص در مهلت مقرر انجام‌گرفته باشد و دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال ثبت‌نام ناقص، مدارک ناقص و یا ارسال مدارک فیزیکی در خارج از مهلت تعیین‌شده ندارد.

 نکات مهم:

  • دانشجویان موظف‌اند با تکمیل فرم‌های مربوط به پایش سلامت جسم و سلامت روان از طریق لینک ذیل، کد پیگیری مربوطه را در هنگام ثبت‌نام آنلاین در محل مربوطه وارد نمایند.

https://portal.saorg.ir/mentalhealth

  

 

مرحله دوم –ثبت ­نام حضوري جهت  تحویل مدارک

ثبت­نام حضوري از روز شنبه مورخ 30/07/1402 لغایت یک‌شنبه مورخ 07/08/1402 از ساعت 8 صبح الی 14 و مطابق برنامه اعلامی به شرح ذیل انجام خواهد شد.

 

جدول زمان‌بندی جهت تحویل مدارک به‌صورت حضوری در کلیه رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد

روز مراجعه تاریخ مراجعه رشته
یکشنبه و دوشنبه 30/07/1402 لغایت 01/08/1402 مهندسی عمران در گرایش‌های آب و سازه‌های هیدرولیکی و محیط‌زیست و ژئوتکنیک
سه‌شنبه و چهارشنبه 02/08/1402 لغایت 03/08/1402 مهندسی مکانیک در گرایش‌های طراحی کاربردی، انرژی‌های تجدید پذیر و تبدیل انرژی

 

شنبه و یکشنبه 06/08/1402 لغایت 07/08/1402 مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی
     

 

سیرجان –کیلومتر ۱ جاده بافت –دانشگاه صنعتی سیرجان–اداره آموزش کل – کد پستی: ۷۸۱۳۷۳۳۳۸۵  

 تذکر 1:

ثبت‌نام الکترونیکی و همچنین تحویل مدارک (حضوری)  براي تمامی پذیرفته‌شدگان ضروری بوده و عدم ثبت‌نام الکترونیکی یا تحویل مدارک در تاریخ‌های اعلام‌شده به‌منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

 

تذکر 2:

پذیرفته‌شدگان در حال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است پس از اعلام قبولی در اسرع وقت به مدیریت آموزشی دانشگاه صنعتی سیرجان جهت دریافت نامه درخواست ترخیص از خدمت خود مراجعه و هنگام ثبت‌نام حضوري، نامه ترخیص از خدمت صادره از معاونت وظیفه عمومی محل اعزام خود را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل دانشکده نمایند، این پذیرفته‌شدگان هنگام ثبت‌نام الکترونیکی باید مدرکی مبنی بر انجام خدمت وظیفه را در قسمت وضعیت نظام‌وظیفه، قسمت ترخیص از خدمت ارسال نمایند.

 

روابط عمومی دانشگاه صنعتی سیرجان