دانشجویانی که به دلیل مشروطی بیشازحد مجاز ( سه نیمسال و بیشتر) و یا اتمام سنوات تحصیلی (ترم مهر 1402 ترم یازده یا بالاتر میباشد) برای ادامه تحصیل نیاز به مجوز شورای موارد خاص دانشگاه دارند و تاکنون مجوز اخذ نکردهاند هر چه سریعتر در بازهی زمانی 1402/05/22 لغایت 1402/06/01در سامانه سجاد درخواست دریافت مجوز برای ادامه تحصیل دهند ؛
توجه: دانشجویانی که بعد از تاریخ مشخصشده درخواست دهند عواقب آن متوجه خود دانشجو میباشد.
مراحل درخواست کمیسیون موارد خاص:
ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص در سامانه سجاد، شامل دو مرحله( ثبتنام و سپس ثبت درخواست) است. پس از اتمامِ مراحل ثبتنام، کارتابل شما در سامانه سجاد ایجاد میشود. جهت ثبت درخواست میبایست از سربرگ خدماتِ بخش اداره کلِ امور دانشجویان داخل، کمیسیون بررسی موارد خاص را انتخاب کنید تا درخواست شما در شورای کمیسیون موارد خاص مطرح گردد ؛ در غیر این صورت دانشجو امکان انتخاب واحد در ترم جاری را نخواهد داشت .
توجه داشته باشید اگر گزینه کمیسیون موارد خاص در منوی شما وجود ندارد به این دلیل است که در زمان ثبتنام تمام مقاطع تحصیلی خود را وارد نکردهاید. دانشجو باید در زمان ثبتنام حداقل دو مقطع تحصیلی قبلی خود را وارد نماید. وضعیت مقاطع قبلی را دانشآموخته و وضعیت مقطع تحصیلی جاری را در حال تحصیل انتخاب نمایید.
الزامات قبل از ثبتنام در سامانه و ثبت درخواست
- داشتن شماره موبایل شخصی معتبر و در دسترس جهت دریافت کد فعالسازی
- داشتن ایمیل معتبر و شخصی جهت درج در سامانه
- اسکن واضح و کمحجم مدارک زیر:
- عکس پرسنلی
- تصویر صفحات شناسنامه
- تصویر کارت ملی
- تصویر کلیه مدارک اخذشده ( دیپلم ، کاردانی و…..)
- مدارکِ خاص بودن وضعیت جهت طرح در کمیسیون ( مدارک پزشکی ، ازدواج ، طلاق ، فوت والدین و فرزند شهید و جانباز و آزاده بودن )
- رسید پرداخت هزینه کمیسیون برای همه دانشجویان ( ورود به سامانه پویا و پرداخت هزینه به مبلغ 100000 تومان از مسیر : منوی مالی ← پرداخت الکترونیکی ← هزینه کمیسیون موارد خاص و تهیه اسکرین شات از رسید پرداخت )
- مدرک نظاموظیفه آقایان ( کارت پایان خدمت یا کارت معافیت یا برگه معافیت تحصیلی دانشجویی )
- فرم تصویب پروپوزال و همچنین موافقت کتبی استاد راهنما با دفاع، برای دانشجویان ارشد بالای ۶ ترم