درباره من

دانشگاه محل فارغ التحصیلی: دانشگاه صنعتی برلین/آلمان غربی

تماس با من
زمینه های تدریس

کارشناسی

  • کارآموزی1
  • کارآموزی
  • کاراموزی 2
  • نقشه کشی صنعتی 2 و عملیات
  • کارآموزی 2
  • پروژه تخصصی
  • روشهای طراحی مهندسی
  • سیستمهای اندازه گیری
  • نقشه کشی صنعتی 2
  • یاتاقان وروغنکاری
  • کاراموزی1
  • عملیات نقشه کشی صنعتی 2
  • موتورهای احتراق داخلی
  • عملیات نقشه کشی صنعتی 1
  • نقشه کشی صنعتی 1
  • نقشه کشی صنعتی 1 و عملیات
  • کاراموزی
  • نقشه کشی صنعتی و عملیات
  • پایان نامه
  • یاتاقان و روغن کاری
  • پروژه کارشناسی
  • طراحی موتورهای احتراق داخلی
  •  

کارشناسی ارشد

  • پایان نامه
  • سمینار
  •  
سرپرستی پروژه ها و پایان نامه ها
  • نام دانشجو: حمیدرضا بلالی دهکردی – عنوان پایان نامه: کمانش مکانیکی و حرارتی پوسته استوانه کوتاه از جنس غیرهمگن تقویت شده با نانولوله کربنی بر بستر الاستیک بر اساس تئوری مرتبه سوم تغییر شکل برشی – مقطع: کارشناسی ارشد – سال: 1394
  •  نام دانشجو: پیمان عزیزی – عنوان پایان نامه: ارتعاشات آزاد و اجباری لمینت کامپوزیتی تحت اثر دما-رطوبت با استفاده از تئوری اصلاح شده تغییر شکل برشی هذلولی – مقطع: کارشناسی ارشد – سال: 1394
  •  
مقالات

مقالات ژورنالی

  • طراحی بهینه کنترل¬کننده فازی تناسبی- انتگرالی – مشتقی برای یک ربات کابلی صفحه¬ای سه درجه آزادی بر پایه بهینه¬سازی دسته میگو

مقالات کنفرانسی

  •  Design and Analysis of a gray cast iron light vehicles Disc Brake
  •  Iran Congress on Industrial Applications of Advanced Materials and Manufacturing
  •  Thermal Buckling Analysis of Open Circular Cylindrical Shells Reinforced with Single walled Carbon Nanotubes Best on Resting Elastic Foundation
  •  ارتعاشات آزاد ورق‌های کامپوزیتی تحت اثر دما- رطوبت
  •  بررسی میزان بهبود بازده الکتریکی پانلهای فتوولتائیک با نانو خنک کاری سیال
  •  تاثیر کسر حجمی نانو سیال روی افزایش توان الکتریکی پانل های فتوولتائیک
  •  طراحی و بارگذاری محورهای میل لنگ با نرم افزارهای Solid Works ، Ansys و Inventor و مقایسه با نتایج در سکوی آزمایش
  •  مطالعه پارامترهای مؤثر بر جابجایی جانبی تایر هوشمند بهمنظور تخمین نیروهای تایر
  •  مقایسه بین شبیه سازی نرم افزاری با نتایج آزمایشگاهی بر بارگذاری محورهای میل لنگ موتورهای احتراق داخلی تا مرحله ی تسلیم
  •  میل بادامک یاتاقان بندی شده غلطشی به منظور کاهش تلفات اصطکاک
  •  کمانش مکانیکی پوسته های استوانه کوتاه و غیرهمگن تقویت شده با نانولوله کربنی واقع بر بستر الاستیک بر اساس تئوری مرتبه اول تغییر شکل برشی
  •  
روز
۹:۳۰ – ۷:۳۰
۱۱:۳۰ – ۹:۳۰
۱۱:۳۰-۱۳:۳۰
۱۴-۱۶
۱۶-۱۸
۱۸-۲۰
شنبه
یکشنبه
دوشنبه
نقشه کشی صنعتی 2 و عملیات
سه شنبه
چهارشنبه