درباره من

دانشگاه محل فارغ التحصیلی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر

تماس با من
زمینه های تدریس
    • استاتیک
    • ماشین آلات ساختمانی در راه سازی
    • پروژه راهسازی
    • راه آهن
    • راهسازی
    • طراحی هندسه راه وپروژه راهسازی
    • زیرسازی و روسازی
    • کاربرد Civil 3D در راه سازی
    • کارآموزی
    • طرح هندسی راه
    • ماشین آلات ساختمانی
    • پروژه تخصصی
    • اردوی کارورزی
    • مهندسی ترافیک
    • سمینار
    • تحقیقات صحرایی
    • پایان نامه
 
سرپرستی پروژه ها و پایان نامه ها
  • نام دانشجو: مصطفی صیادی – عنوان پایان نامه: تآثیر خرده لاستیک و سیمان پرتلند بر مشخصات مکانیکی بسترهای رسی – مقطع: کارشناسی ارشد – سال: 1396
  •  نام دانشجو: سیدمحمد هاشمی – عنوان پایان نامه: تآثیر آهک و خرده لاستیک بر مشخصات مکانیکی بسترهای رسی – مقطع: کارشناسی ارشد – سال: 1397

 

مقالات
  •  A Low Cost Data Collection Approach to Pavement Mosaic Reconstruction
  •  A data mining approach to gain insight into traffic violations of young drivers in developing countries
  •  Application of an Inexpensive Sensor in Calculating the International Roughness Index
  •  Developing a Hybrid ANN-Jaya Procedure for Backcalculation of Flexible Pavements Moduli
  •  Estimation of nonlinear parameters of the type 5 Muskingum model using SOS algorithm
  •  Evaluation of the effect of driving education and training programs on modification of driver’s dangerous behaviours
  •  GIS-based crash hotspot identification: a comparison among mapping clusters and spatial analysis techniques
  •  Improving Attitudes toward Cycling in a Middle East and North Africa Region City
  •  Modeling of Unconfined Compressive Strength and Young’s Modulus of Lime and Cement Stabilized Clayey Subgrade Soil using Evolutionary Polynomial Regression (EPR)
  •  Optimization of water distribution of network systems using the Harris Hawks optimization algorithm (Case study: Homashahr city)
  •  Predicting Flow Number of Asphalt Mixtures Based on the Marshall Mix design Parameters Using Multivariate Adaptive Regression Spline
  •  ارائه روشی ابتکاری در حل مسائل برنامه‌ریزی نگهداری و ترمیم راه‌ها
  •  ارزیابی عوامل موثر بر ارتقای عملکرد روش­های مدیریت سرعت در راه­های شریانی درون‎شهری
  •  بهینهسازی شبکۀ توزیع آب با الگوریتم ژنتیک موجود در مدل Water Gems (مطالعه موردی: شهر رویدر استان هرمزگان)
  •  تخمین پارامترهای مدل غیرخطی نوع پنجم ماسکینگام در روندیابی سیلاب با الگوریتم نوین شاهین هریس
  •  ارزیابی ارتباط میان رفتارهای نابه هنجار رانندگی و ایمنی
  •  ارزیابی خصوصیات مهندسی مخلوطهای آسفالتی اصلاح شده با مواد نانو
  •  ارزیابی عوامل موثر بر استفاده از اتوبوس به¬عنوان یک مد پایدار در شهر ارزیابی عوامل موثر بر استفاده از اتوبوس به¬عنوان یک مد پایدار در شهر کرمان
  •  استفاده از باطله سنگ آهن در روسازی راه به عنوان جایگزین پایدار و سازگار با محیط زیست؛ مطالعه موردی در سنگ آهن گهرزمین
  •  انتخاب گزینه برتر برای تثبیت خاک رس با آهک هیدراته، غبارکوره سیمان و خاکستر بادی به روش تحلیل سلسله مراتبی
  •  بررسی اثر بافت روسازی بر مقاومت لغزش در روسازیهای آسفالتی و ارزیابی همبستگی روشهای آزمایشگاهی و میدانی
  •  بررسی اثر خرده لاستیک بر دوام خاک رس تثبیت­شده با آهک در برابر چرخه­های ذوب- یخبندان
  •  تاثیر خرده لاستیک بر مقاومت فشاری خاک رس تثبیت شده با آهک
  •  تاثیر میکروسیلیس بر مشخصات مکانیکی و نفوذپذیری بتن غلتکی
  •  پیش بینی مقاومت فشاری بستر رسی تثبیت شده با سیمان و باطله سنگ آهن با استفاده از روش MARS

 

روز
۹:۳۰ – ۷:۳۰
۱۱:۳۰ – ۹:۳۰
۱۱:۳۰-۱۳:۳۰
۱۴-۱۶
۱۶-۱۸
۱۸-۲۰
شنبه
ماشین آلات ساختمانی (E11)
زیرسازی و روسازی (E16)
یکشنبه
سمینار ()
پروژه راهسازی (E12)
دوشنبه
مهندسی ترافیک (C22)
سه شنبه
چهارشنبه