• صفحه نخست
  • اخبار
  • پیام سرپرست دانشگاه به مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه به مناسبت کسب انتخاب “مرکز مشاوره برتر دانشجویی کشور”

پیام سرپرست دانشگاه به مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه به مناسبت کسب انتخاب “مرکز مشاوره برتر دانشجویی کشور”

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سیرجان، مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی سیرجان برای دومین سال پیاپی به‌عنوان مرکز مشاوره برتر دانشجویی کشور  انتخاب شد و با اهدا لوح تقدیر از سوی دکتر ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت امور دانشجویان و دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت عتف موردتقدیر قرار گرفت.

در متن این پیام آمده است:

سرکار خانم عاطفه عتیقی

کارشناس محترم مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه

انتخاب مرکز مشاوره، بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی سیرجان به‌عنوان مرکز مشاوره برتر دانشجویی کشور در سال  1400 را خدمت جنابعالی، همکاران و مشاوران زحمتکش آن مرکز تبریک عرض نموده و از زحمات شما بزرگواران به‌پاس این موفقیت ارزشمند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

بی‌شک توفیق در این عرصه مهم و تأثیرگذار، نیازمند برنامه‌ریزی منسجم ، یکپارچه و همفکری و همکاری مستمر تمامی همکاران و  دانشجویان تلاشگر و خدوم  آن مرکز می‌باشد. این‌جانب  از زحمات شما و همکاران ارجمندتان به‌پاس این موفقیت ارزشمند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امید است به یاری خداوند سبحان، همواره نمونه بارزی از یک مجموعه باانگیزه و تدبیر هدفمند در جهت ارتقای سلامت و اعتلای کیفیت زندگی دانشگاهیان این مرزوبوم باشید.

 دکتر محمدجواد محمودآبادی

سرپرست دانشگاه صنعتی سیرجان