اطلاعیه شماره 2 زمانبندی و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشدسال تحصیلی 1405-1404

زمانبندی و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1405-1404 دانشگاه صنعتی سیرجان

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم خدمت دانشجویان ورودی­ جدید دانشگاه صنعتی سیرجان به اطلاع می­ رساند مراحل ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله (مرحله اول ثبت نام الکترونیکی شامل 3 گام و مرحله دوم، ثبت نام حضوری جهت تحویل مدارک) به صورت ذیل می ­باشد.

مرحله اولثبت نام اینترنتی شامل 3 گام ذیل:

گام اول: مطالعه دقیق این اطلاعیه مربوط به ثبت نام پذیرفتهشدگان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی سیرجان در سال 1404

گام دوم: اسکن مدارک زیر و ذخیره آن‌ها جهت استفاده در گام بعدی

حجم هر فایل باید کمتر از 500 کیلو بایت و با فرمت JPGباشد.

 مدارک لازم

نکته: قبل از تحویل اصل مدارک به دانشگاه کپی برابر با اصل از آن ها را نزد خود نگهداری کنید.

 اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تائید وزارت علوم یا وزارت بهداشت و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده و یک برگ کپی آن. برایدارندگان مدرک معادل کارشناسی تائیدیه وزارت علوم ضروری است. (در سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری گردد)

پذیرفته‌شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نیستند، لازم است اصل گواهی تاییدشده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (با محتوای فرم شماره 2 پیوست) را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد: اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

آندسته از پذیرفته‌شدگان که تمامی واحدهای درسی آنان تا تاریخ 14014/06/31 با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان اعلام فراقت از تحصیل آنان تا تاریخ 1404/09/30 باشد (به‌شرطی که برای نیم‌سال اول سال تحصیلی 1405-1404 واحدی اخذ نکرده باشند یا واحد درسی اخذشده آنان به صورت معرفی به استاد باشد)، می‌توانند با ارائه گواهی مربوط از سمت دانشگاه محل تحصیل و ارائه فرم تعهد (فرم شماره سه پیوست)، به دانشگاه صنعتی سیرجان مراجعه نمایند. بدیهی است، ایندسته از پذیرفته‌شدگان باید باید تا تاریخ 30/09/1404 گواهی مبنی بر فارغ‌التحصیلی شدن تا تاریخ 1404/06/31 یا اتمام تمامی واحدهای درسی تا تاریخ 31/06/1404 و صدور مدرک فارغ‌التحصیلی تا تاریخ 1404/09/30 را ارائه نمایند. درغیر این صورت قبولی آنان باطل خواهد شد.

 کپی مدرک کاردانی (فوق دیپلم) مورد تائید وزارت علوم یا وزارت بهداشت و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کاردانی (فوق دیپلم) قید شده باشد. (جهت دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته) (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد)

– فرم گواهی مدرک کارشناسی و معدل (جهت دانشجویان سال آخر که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند) مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد)

  دو سری کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه (در سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری گردد)

 – 6 قطعه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت‌نام الکترونیک ندارد.)

  مدرک نظام وظیفه عمومی جهت برادران و کپی آن. (در سامانه ثبت‌نام الکترونیک بارگذاری گردد.)

  حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد.)

 فرم مخصوص فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی (نیاز به اسکن و بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیک ندارد)

 اصل موافقت‌نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های دبیری از اداره آموزش و پرورش محل تعهد و خدمت.

کد رهگیری رسید تاییدیه تحصیلی

دانشجو باید در فرایند ثبت‌نام به صورت آنلاین درخواست خود را در آدرس https://estelam.msrt.ir  تکمیل و کد پیگیری دریافت شده را در سامانه پویا در محل مربوطه، ثبت نماید و رسید آن را همراه سایر مدارک در هنگام تحویل حضوری مدارک به دانشگاه تحویل نماید.

گام سوم: انجام ثبتنام الکترونیکی

با مراجعه به سامانه ثبت نام دانشجویان جدید الورود به آدرس ذیل، از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1404/07/16 لغایت شنبه مورخ 1404/07/19  نسبت به انجام ثبت­ نام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبت نام اقدام نمایند.

 ورود به سامانه دانشجویان جدید الورود

 ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

  1. ورود به سامانه دانشجویان جدیدالورود
  2. مشاهده لینک ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه صنعتی سیرجان و کلیک برروی لینک ثبت‌نام
  3. درج شماره داوطلبی به عنوان نام کاربری و شماره ملی به عنوان کلمه عبور جهت ورود به سامانه
  4. دریافت شناسه کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزشی و تایید آن
  5. تکمیل اطلاعات شخصی واقع در منوی پرونده به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم‌های ثبت نام و تایید آن‌ها
  6. ارسال مدارک اسکن شده از طریق گزینه ارسال مدارک

 قابل توجه دانشجویان پسر ورودی 1404 جهت اخذ معافیت تحصیلی از مراکز پلیس +10

دانشجویان پسر مشمول برای دریافت معافیت تحصیلی نظام وظیفه، نیازی به مراجعه حضوری نبوده و از طریق درگاه اینترنتی https://services.epolice.ir/prtl/login  برای دریافت معافیت تحصیلی اقدام نمایند.

جهت مشاهده فیلم راهنمای آموزش ثبت درخواست معافیت تحصیلی اینترنتی کلیک نمایید.

جهت مشاهده فایل تصویری راهنمای آموزش ثبت درخواست معافیت تحصیلی اینترنتی کلیک نمایید.

بدیهی است در صورت عدم اخذ معافیت تحصیلی توسط دانشجو کلیه عواقب و مسئولیت‌های بعدی از جمله ثبت غیبت سربازی در سامانه ناجا بر عهده دانشجو می‌باشد و دانشگاه صنعتی سیرجان در این رابطه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

 تذکر: دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه می‌باشند لازم است تا تصویر آن را در سامانه پویا از طریق منوی آموزشی و گزینه ارسال فرم معافیت تحصیلی ارسال کنند.

  •   تایید نهایی و دریافت کد پیگیری

تذکر:

کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات شخصی دانشجو، موجود در سامانه جامع آموزشی انجام می پذیرد. لذا عدم تکمیل فرم ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهایی و مشکلات آتی می گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

توجه:

در زمان ثبت نام الکترونیک می بایست مبلغ 1000000 ریال  (یکصد هزار تومان) به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال (منوی مالی، پرداخت الکترونیک، هزینه کارت دانشجویی) به وسیله کارت‌های عضو شتاب به منظور صدور کارت دانشجویی چند منظوره پرداخت شود. (از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).

 پرداخت شهریه علیالحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم:

برای پرداخت شهریه دانشجویان نوبت دوم، بایستی در زمان ثبت‌نام الکترونیکی از طریق منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، با انتخاب گزینه شهریه، مبلغ 50000000 ریال قابل پرداخت با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند (از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد).

یادآور می­ شود مبلغ مذکور برای دانشجویان نوبت دوم بخشی از شهریه نیمسال اول 14051404 می­ باشد و باقی‌مانده شهریه بایستی تا قبل از امتحانات پایانی نیمسال پرداخت گردد.

 نکته مهم:

  • دانشجویان موظفند با تکمیل فرم‌های مربوط به پایش سلامت جسم و سلامت روان از طریق لینک ذیل، کد پیگیری مربوطه را در هنگام ثبت‌نام آنلاین در محل مربوطه وارد نمایند.

https://portal.saorg.ir/mentalhealth

مرحله دوم ثبت‌نام حضوری جهت  تحویل مدارک

ثبت­‌نام حضوری جهت تحویل مدارک از روز شنبه مورخ 1404/07/19 لغایت دوشنبه مورخ 1404/07/21 از ساعت 8 صبح الی 14 در محل دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه انجام خواهد شد.

شماره تماس جهت پاسخ‌گویی به سوالات احتمالی: 41522088-034

شروع کلاس­های ورودی جدید 1404:

انتخاب واحد دانشجویان به صورت گروهی و توسط دانشکده، انجام خواهد شد و کلاس‌های درسی از مورخ 1404/07/26 بر اساس برنامه کلاسی مندرج در پرتال دانشجویی (برنامه کلاسی در تاریخ 1404/07/24 قابل مشاهده خواهد بود) تشکیل خواهد شد.

تذکر مهم: انتخاب واحد فقط برای دانشجویانی انجام می‌گیرد که ثبت‌نام آنلاین و ارسال مدارک فیزیکی آن‌ها بطور کامل و بدون نقص در مهلت مقرر انجام گرفته باشد و دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال ثبت‌نام ناقص، مدارک ناقص و یا ارسال مدارک فیزیکی در خارج از مهلت تعیین شده ندارد.

سیرجان کیلومتر ۱ جاده بافت دانشگاه صنعتی سیرجان اداره آموزش کلکد پستی: ۷۸۱۳۷۳۳۳۸۵  

شماره تماس جهت پاسخ‌گویی به سوالات احتمالی: 41522088-034

 تذکر 1:

ثبت‌نام الکترونیکی و همچنین تحویل مدارک (حضوری)  برای تمامی پذیرفته‌شدگان ضروری بوده و عدم ثبت‌نام الکترونیکی یا تحویل مدارک در تاریخ‌های اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

 تذکر 2:

پذیرفته‌شدگان درحال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است پس از اعلام قبولی دراسرع وقت به مدیریت آموزشی دانشگاه صنعتی سیرجان جهت دریافت نامه درخواست ترخیص از خدمت خود مراجعه و هنگام ثبت‌نام حضوری، نامه ترخیص از خدمت، صادره از معاونت وظیفه عمومی محل اعزام خود را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه نمایند. این پذیرفته‌شدگان هنگام ثبت‌نام الکترونیکی باید مدرکی مبنی بر انجام خدمت وظیفه را درقسمت وضعیت نظام وظیفه، قسمت ترخیص از خدمت ارسال نمایند.

📣 روابط عمومی دانشگاه صنعتی سیرجان

┄┅═☫ همیشه باخبر، با دانشگاه ☫═┅┄

@sirjantech_official

آخرین ویرایش: 1404/07/16